Κατά τη διάρκεια της αιμοκάθαρσης είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την απομάκρυνση του νερού από το σώμα σας για να διασφαλίσετε, ότι αυτό πραγματοποιείται με το σωστό ρυθμό.

Σε περίπτωση που δεν γίνει σωστός έλεγχος είναι πιθανό να συσσωρευτούν πολλά υγρά στο σώμα, οδηγώντας σε συμπτώματα όπως δύσπνοια, υψηλή αρτηριακή πίεση και πνευμονικό οίδημα (νερό στους πνεύμονες), το οποίο ενδέχεται να απειλήσει τη ζωή του ασθενούς.

Πώς μπορώ να προσδιορίσω τη σωστή ποσότητα νερού που πρέπει να πίνω κάθε μέρα;

Είναι πολύ σημαντικό να ακούτε το σώμα σας και να προσαρμόζετε την πρόσληψη υγρών με βάση τις ατομικές σας ανάγκες και περιστάσεις. Η ποσότητα του νερού που πρέπει να καταναλώνετε επηρεάζετε από την ποσότητα των ούρων που παράγετε. Η παραγωγή ούρων είναι ένας από τους μηχανισμούς του σώματος για τη ρύθμιση της ισορροπίας των υγρών και οι αλλαγές στον όγκο των ούρων μπορεί να υποδηλώνουν αλλαγές στην κατάσταση ενυδάτωσης. Συνεπώς, η παρακολούθηση της παραγωγής ούρων σας βοηθά να προσδιορίζετε τις ανάγκες σας σε υγρά.

Ποιες είναι οι τροφές που είναι πλούσιες σε υγρά;

Τα τρόφιμα και τα ποτά σε υγρή μορφή έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε υγρά.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι:

  • Νερό και παγάκια
  • Καφές
  • Τσάι και χαμομήλι
  • Χυμοί
  • Παγωτό
  • Σούπες
  • Ορισμένα φρούτα

Τι μπορώ να κάνω για να περιορίσω την κατανάλωση υγρών;

  • Αποφεύγετε τροφές που περιέχουν αλάτι για να περιορίσετε τη δίψα σας
  • Καταναλώστε συγκεκριμένα φρούτα και παγωμένες τροφές
  • Πιείτε νερό από μικρότερα ποτήρια
  • Βρείτε εναλλακτικούς τρόπους να δροσίσετε το στόμα σας όταν διψάτε
  • Μασήστε μία καραμέλα ή τσίχλα χωρίς ζάχαρη
  • Μείνετε δροσεροί κατά τους πιο ζεστούς μήνες με έναν ανεμιστήρα ψεκασμού και κατάλληλα ρούχα.
  • Καταγράφετε την ποσότητα του νερού που πίνετε κάθε φορά

Όραμα και αξίες

Image

Ενσυναίσθηση

Image

Ακεραιότητα

Image

Ομαδικότητα

Image

Αριστεία στην εξυπηρέτηση του ασθενή

Image

Υπευθυνότητα

Image

Συνεχής βελτίωση

Είπαν για εμάς